Hoe onderscheidt Microsoft Office zich in een wereld waar bijna iedereen een gratis dienst zoals Google Docs gebruikt? Welke digitale contactmomenten heeft Miele in de klantreis en hoe kunnen we ze vormgeven of integreren om onderscheidende waarde voor de klant te bieden? Hoe kan The Vegetarian Butcher van Unilever de concurrentie verslaan op de markt voor vleesvervangers en zijn klantenbestand uitbreiden met ook vleeseters en flexitariërs?
De Marketing master combineert diepgaande academische studie met praktische toepassing. Je leert om de nieuwste marketingkennis te analyseren, toe te passen en te innoveren. Met interactieve leermethoden, inclusief praktijkgerichte casestudy's en opdrachten, ontwikkel je de vaardigheid om marketingtheorie om te zetten in impactvolle strategieën. Je ontwikkelt kritische onderzoeksvaardigheden die je vervolgens toepast in het afstudeerproject.
Gedurende deze eenjarige master van september tot juli, krijg je les van toonaangevende experts die publiceren in de meest prestigieuze internationale marketingtijdschriften. Ze begeleiden je door de wereld van consumentenmarketing, marketingstrategie, klantenanalyse, digitale marketing, merkbeheer, duurzame marketing, en meer.
Kies een van de drie specialisaties die het beste bij je past:
Digital Marketing and Analytics
Brand and Customer Management
Sustainability and Social Impact