Ontwikkel je tot een allround communicatie-expert of specialiseer je in Bedrijfscommunicatie en Digitale Media, Communicatie en Cognitie of New Media Design.
Binnen de master Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Tilburg University bestudeer je hoe mensen informatie verwerken en overdragen en hoe nieuwe communicatiemiddelen en innovatieve informatietechnologieƫn hierop van invloed zijn.
De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van communicatie worden vanuit diverse wetenschappelijke invalshoeken benaderd. Je krijgt bijvoorbeeld colleges van communicatiewetenschappers, taalkundigen, cognitieve en sociale wetenschappers, en marketingsdeskundigen.
Binnen de opleiding doe je gedegen onderzoeksvaardigheden op die je in staat stellen complexe vragen te analyseren en creatieve oplossingen te vinden voor de meest uiteenlopende uitdagingen op het gebied van communicatie en informatie.
Je hebt de mogelijkheid om je te specialiseren door te kiezen voor een van de drie tracks:
1. Bedrijfscommunicatie en Digitale Media
2. Communicatie en Cognitie
3. New Media Design