De master Leren en Innoveren van Aeres Hogeschool Wageningen leidt op tot innovators in het beroepsonderwijs en/of bedrijfsleven. Professionals die deze opleiding afronden weten het maximale uit het eigen leren en dat van anderen te halen. De master leidt docenten en kennismanagers op tot professionals die een innovatieve en actieve rol ambiëren in het onderwijs en bedrijfsleven. Leerprocessen, kenniscreatie en implementatie van innovatie zijn kenmerkende onderdelen van de opleiding.

Tijdens de studie verdiep je je in het vormgeven en realiseren van leerinnovaties binnen jouw werkomgeving. Je doet praktijkgericht onderzoek en gebruikt dit als basis. Je krijgt inzicht in vormen van praktijkonderzoek, methoden en technieken. Zo leer je elke stap in jouw innovatie(opdracht) te onderbouwen. Daarnaast werk je aan je persoonlijke ontwikkeling en ontwikkel je vaardigheden om te inspireren, draagvlak te creëren en anderen mee te krijgen in innovaties en veranderingen. Bij dit thema hoort een internationale week, met een bezoek aan een internationaal congres. Je verbreedt je eigen onderzoek en je eigen kijk op onderzoek in het algemeen door kennis te maken met andere invalshoeken.
Thema’s waar je mee aan de slag gaat


Innoveren in teams

Leren

Ontwerpen voor leren

Communiceren binnen innovaties

Omgeving
Niveau
Hogeschool (hbo)
Vorm
Deeltijd
Open dagen
6

Kenmerken

Croho
44135
Vorm
Deeltijd
Niveau
Hogeschool (hbo)
Aantal eerstejaars studenten
36
Mastertitel
Master of Education

Beoordeling Leren en Innoveren aan de Aeres Hogeschool

Sfeer
9,2
Inhoud
8,5
Algemene vaardigheden
8,8
Wetenschappelijke vaardigheden wo
Geen gegevens bekend
Docenten
8,6
Studiebegeleiding
8,6
Toetsing beoordeling
8,1
Informatievoorziening
Geen gegevens bekend
Studielast
Geen gegevens bekend
Groepsgrootte
Geen gegevens bekend
Internationalisering
Geen gegevens bekend
Gemiddelde contacturen eerste jaar
Geen gegevens bekend
Aantal studenten
Geen gegevens bekend

Bezoekadres en postadres

Aeres Hogeschool
Mansholtlaan 18
6708 PA Wageningen (Wageningen)